Czego oczekujemy od roweru miejskiego?

Przede wszystkim ma być wygodny i funkcjonalny. Obniżona rama pozwoli bezproblemowo wsiąść na rower nawet w spódnicy do ziemi. Wyprostowana pozycja daje komfort dla naszego kręgosłupa i nie obciąża dodatkowo rąk, więc jazda jest przyjemna i lekka.   

IMG20210527161646.jpg

Przerzutki, hamulce, osprzęt...

Przerzutki w serii cityline 328 to klasyczny Shimano Nexus, czyli przekładnia w tylnym kole. Jest bardzo intuicyjna i łatwa w obsłudze. Trudno ją uszkodzić, działa płynnie, posiada 3 biegi i hamulec typu torpedo w kontrze, czyli kręcąc pedałami w tył zatrzymujemy się. Model Cityline 628 wyposażony jest w zewnętrzną przerzutkę Shimano Tourney TX z siedmioma przełożeniami. Dodatkowo każdy z rowerów posiada z przodu hamulec szczękowy v-brake.

Bagażnik, lampki, błotniki itd. itp.

Rowery miejskie stanowią już kompletną całość. Mają to co niezbędne do poruszania się nimi na co dzień.

Bagażnik - zapakujemy na niego ok 15kg bagażu, czyli spore zakupy, duży plecak, a nawet drugi taki miejski rower.

Błotniki - pełne błotnik dodatkowo wzmocnione, nie tłuką się i w całości chronią nasze plecy i nogi przed pryskającą wodą. 

Lampki - w komplecie mamy lampkę przednią oraz tylną na baterie. Mocowane są na stałe, więc nie musimy się martwić, że zginą jeśli zostawimy rower przypięty gdzieś do stojaka. 

Osłona łańcucha - plastikowa osłona otacza przednią zębatkę i łańcuch, żeby nasze spodnie czy wspomniana już wyżej długa spódnica nie wkręciły się w łańcuch i nie pobrudziły. 

Dzwonek, odblaski - czyli standardowe wyposażenie, które zapewni nam oraz innym użytkownikom dróg bezpieczeństwo. 

IMG20210527161808.jpg

Komentarze (0)

Brak komentarzy w tym momencie.

Nowy komentarz

Zbieramy cookies. Akceptujesz naszą politykę?