W trosce o klientów cierpiących na brak czasu lub możliwości , aby dostarczyć swoje jednoślady do punktu serwisowego, wprowadzamy do naszej oferty usługi serwisu rowerów wraz z odbiorem i dostarczeniem roweru do domu. 

Procedura realizacji usługi serwisu z dowozem do domu sprowadza się do sześciu prostych kroków:

1. Wypełnienie formularza zamówień, znajdującego się w dalszej części tej strony.

2. Telefoniczna weryfikacja zamówienia przez naszego konsultanta, wraz z ustaleniem terminu odbioru roweru/ów. Zazwyczaj kontaktujemy się do 8 godzin roboczych od przesłania formularza.

3. Odebranie roweru/ów przez naszego kierowcę z wyznaczonego przez Klienta miejsca.

4. Telefoniczna weryfikacja dokładnych kosztów usługi serwisowej oraz wymienianych części.

Czynności serwisowe zostają podjęte dopiero po akceptacji przez Klienta wszystkich kosztów.

W przypadku braku akceptacji i rezygnacji z wykonania naprawy, klient jest zobowiązany do poniesienia kosztów usługi transportowej.

5. Ustalenie terminu realizacji usługi serwisowej przez mechanika oraz przeprowadzenie czynności serwisowych. Termin realizacji zazwyczaj wynosi 3-5 dni roboczych od dnia odebrania roweru i akceptacji kosztów naprawy.

Po dokonaniu naprawy klient jest zobowiązany do poniesienia całkowitych jej kosztów, na tym etapie nie ma już możliwości rezygnacji z usługi serwisowej oraz zamontowanych części dedykowanych.

6. Dostarczenie przez naszego kierowcę do wyznaczonego przez Klienta miejsca gotowego roweru/ów, płatność gotówką.


Odwiedź nasze sklepy

Sklep ROWMIX

ul. Życzkowskiego 5,
31-864 Kraków

logo.png
Sklep Specialized Concept Store ROWMIX

ul. Zakopiańska 72,
30-418 Kraków

pngegg.png
Sklep rowerowy - oddział Katowice

ul. Chorzowska 216D,
40-101 Katowice

pngegg.png