Oto on, nowy Reign, przetestowany w ciągu ostatniego roku podczas zawodów na najwyższym poziomie, takich jak Enduro World Series!

 

WYŚCIGOWE ZAWIESZENIE

Nowe tylne zawieszenie Maestro z większym skokiem (160mm) zostało opracowane i przetestowane podczas ekstremalnych warunków na zawodach Enduro World Series. Damper z mocowaniem trunnion ma dłuższy skok (62,5mm w porównaniu z 60mm poprzedniej generacji). Górny łącznik wahacza Advanced Forged Composite dodaje sztywności i obniża ogólną wagę.

 

REGULOWANA GEOMETRIA ENDURO

Geometrię ramy można dostosować do stylu jazdy, terenu oraz rozmiaru kół za pomocą zmiany ustawień flip chipa. Można wybrać kąt główki 63,5, 63,9 lub 64,2 stopni i odpowiadający mu kąt rury podsiodłowej 78,3, 78,7 lub 79 stopni, co skutkuje obniżeniem środka suportu o 35, 30 lub 25mm (rozmiar M).

 

OPCJE TYLNEGO KOŁA

Kolarze mogą wybrać 29 lub 27,5 calowe koło tylne w połączeniu z 29-calowym kołem przednim. Wybór 29-calowego koła poprawia stabilność i możliwości pokonywania większych przeszkód, podczas gdy koło 27,5 cali umożliwia bardziej zwinną i natychmiastową reakcję. Wymiana przedniego koła to szybka i prosta zmiana umożliwiająca dostosowanie prowadzenia i wyczucia roweru do aktualnych potrzeb.

 

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE

W pełni kompozytowa rama o geometrii dostosowanej do wyścigów enduro, z możliwością regulacji za pomocą trzech ustawień flip chip pozwalającą zmienić właściwości jezdne roweru. Nowością jest również możliwość wymiany 29-calowego tylnego koła na mniejsze 27,5-calowe. Konfiguracja “mullet” zapewnia krótką długość tylnego trójkąta i równie krótki zasięg, dzięki czemu rower jest szybszy w agresywnym terenie. Unowocześniony system zawieszenia Maestro ma 160mm skoku tylnego koła, w połączeniu z widelcem 170mm z przodu. Nowy zintegrowany schowek w dolnej rurze zapewnia wygodę przewożenia akcesoriów niezbędnych do jazdy w terenie.

   

Komentarze (0)

Brak komentarzy w tym momencie.

Nowy komentarz

Zbieramy cookies. Akceptujesz naszą politykę?